![]() |
![]() |
|||
Financiële dienstverlening |
Omdat wij ons werk altijd kunnen verbeteren, helpen wij u ook graag met de behandeling van uw klacht. |
|||
Klachtprocedure
Hoewel wij onze uiterste bet doen om u zo goed mogelijk te
helpen, kan het altijd voorkomen dat wij een fout maken.
Als u vindt dat SAB een fout heeft gemaakt, dan vinden wij het
prettig als u daarover direct overlegt met uw contactpersoon
(degene die uw zaak behandelt). Uiteraard zal hij of zij er
alles aan doen om de fout te herstellen.
Lukt dat niet of kan u er niet uitkomen met uw behandelaar, dan
kent SAB een uitgebreide klachtprocedure. Deze is speciaal ontworpen
om samen met u na te gaan wat in uw geval de beste oplossing is.
Uw klacht kunt u zowel mondeling als schriftelijk kenbaar maken.
Uw behandelaar brengt u in contact met de medewerker, die uw
klacht in behandeling kan nemen. U kunt ook een e-mail met uw
klacht aan het bestuur sturen.
Email:
bestuur@StichtingAenB.nl
We proberen uw klacht binnen 6 weken af te handelen. Lukt dat niet,
dan krijgt u daarover bericht met zo mogelijk een nieuwe termijn.
|